LinkedIn спира китайската си версия

Заменя го със сайт за обяви за работа

Подобни
Новини

Владимир Христовски
Владимир Христовскиhttps://xn--b1amte3c.xn--90ae
Владимир Христовски е заместник главен редактор и журналист в информационния сайт NewsOne.bg. Той има дългогодишен опит, придобит при работата си във вестници, радио, телевизия и информационна агенция. През годините той се насочва към създаването на новини за хората. Христовски вярва, че журналистиката, освен че трябва да информира точно и безпристрастно, трябва да помага и решава трайно проблеми, да бъде в основата на законодателни промени, водещи до качествената промяна на живота на обществото. В NewsOne.bg Владимир Христовски ще Ви информира за актуалното и най-важното от деня в страната, от сферата на Столичната община, образованието, социалната сфера, здравеопазването, иновациите, културата. Също така ще Ви среща с добрия пример, ще съдейства за разрешаването на проблеми и ще Ви среща с интересни и вълнуващи личности. Като запазена негова марка, той ще търси и отговорите на онези въпроси, които малцина журналисти се осмеляват да задават.

Социалната мрежа LinkedIn, собственост на „Майкрософт“, спира приложението си в Китай и вместо това по-късно тази година ще пусне ново, предлагащо обяви за работа, и наречено InJobs.

„Взехме решение да премахнем сегашната локализирана версия на LinkedIn, чрез която хората в Китай имат достъп до глобалната ни платформа. Въпреки че постигнахме успех в подпомагането на китайските членове да намерят работа и икономически възможности, не открихме същото ниво на успех в по-социалните аспекти на споделянето и информираността. Ние също сме изправени пред значително по-конкурентна среда за работа и по-сериозни изисквания за съответствие в Китай“, заяви Мохак Шроф, старши вицепрезидент на компанията, в пост в своя профил.

Междувременно LinkedIn заяви, че също така ще продължи да работи с китайския бизнес, за да помага откриването на икономически възможности.

„Решението ни да стартираме локализирана версия на LinkedIn в Китай през февруари 2014 г. беше водено от нашата мисия да свържем световните професионалисти, за да ги направим по-продуктивни и успешни, и през последните седем години предоставяме различни услуги и продукти на членовете и клиентите ни. През това време открихме също, че търсенето на работа е основна причина членовете ни в Китай да използват нашата локализирана версия“, заявява Лу Дзиен, президент на LinkedIn China, в писмо до Global Times.

LinkedIn влезе в Китай през 2014 г. До 2019 г. той имаше 44 милиона потребители в страната, което го направи третата по големина потребителска база на LinkedIn след САЩ и Индия.

- РЕКЛАМА -spot_img

Най-новото
Виж